ثواب صلوات
خداوندا! با تدبیر خود از تدبیرهای ناقصم بی نیازم فرما و از اختیار خود بهره مندم بساز. نیایش امام حسین علیه السلام در صحرای عرفات/آخرین بروزرسانی وبگاه:تابستان 1400
تهیه و تدوین مطلب:گروه نویسندگان

ثواب صلواتپیام اکبرم صلی الله علیه و آله:
*هر کس بعد از هر نماز ده صلوات بر من بفرستد در بهشت با من است در حالیکه او را می بینم و صورتش مانند ماه شب چهارده می درخشد.*

*در قیامت نزدیک ترین مردم به من کسی است که بیشتر بر من صلوات بفرستد.*۱

*بر من بسیار صلوات بفرستید که صلوات بر من نوری در قبر، نوری در پل صراط و نوری در بهشت خواهد بود.*۲

*صلوات فرستادن، فقر را برطرف می نماید.*۳

*هر کس در روز جمعه هزار بار بر من صلوات بفرستد، فرشتگان همواره برای او آمرزش می طلبند.*۴

*آوای خود را به هنگام صلوات بر من بلند کنید که نفاق را از بین می برد.*۵

*هر کس در نوشته ای بر من درود بفرستد فرشتگان همواره برای او آمرزش می طلبند.*۶

*هر کس پایان سخنش صلوات بر من و علی (ع) باشد به بهشت وارد می شود.*۷

*صلوات بر من و خاندانم، نفاق و دورویی را از بین می برد.*۸

*هر کس بر من صلوات بفرستد، در قیامت او را شفاعت می کنم.*۹

حضرت علی علیه السلام
*صلوات فرستادن بر پیامبر (ص)، گناهان را بسان ریختن آب بر آتش از بین می برد.*۱۰

حضرت امام باقر علیه السلام
*صلوات از جانب خداوند، رحمت است و از سوی فرشتگان، تزکیه و پاک کردن و از طرف مردم، دعا است.*۱۱

حضرت امام صادق علیه السلام
*صلوات بر پیامبر (ص) و آل او،‏سنگین ترین عملی است که در روز قیامت در ترازوی اعمال گذاشته می شود.*۱۲


 
پی نوشت :
۱ـ (کنز العمال، ج ۱، ص ۴۸۹)
۲ـ (بحار الانوار، ج ۷۹، ص ۶۴)
۳ـ (جلاء الافهام، ص ۲۵۲)
۴ـ (جامع احادیث شیعه، ج ۶، ص ۱۸۷)
۵ـ (محجه البیضاء، ج ۲، ص ۳۱۳)
۶ـ (میزان الحکمه، ج ۷، ح ۱۰۷۹۵)
۷ـ (عیون الاخبارالرضا، ج ۲، ص ۶۴)
۸ـ (ثواب الاعمال، ج ۴، ص ۱۲۱۱)
۹ـ (فضائل الخمسه، ج ۱، ص ۲۰۸)
۱۰ـ (ثواب الاعمال،‏ص ۱۸۷)
۱۱ـ (میزان الحکمه، ج ۱، ص ۳۸۹)
۱۲ـ (میزان الحکمه، ج ۷، ح ۱۰۷۹۷)
 

 منبع  : وبگاه کانون فرهنگی تبلیغی مردمی طه




:: موضوعات مرتبط: دانستنی ها , ,
:: برچسب‌ها: انواع صلوات , ثواب صلوات , دانلود صلوات , دانلود کتاب انواع صلوات مخصوص جاوا , صلوات , صلوات امیرالمومنین , صلوات بر محمد , صلوات بر پیامبر , صلوات خاصه , صلوات شمار , صلوات شمار برای موبایل , فواید صلوات , نماهنگ صلوات , همراه نبودن صلوات در دعا , وبگاه کانون فرهنگی تبلیغی مردمی طه , کانون طه , کانون فرهنگی طه , کانون فرهنگی تبلیغی طه , طه , ,
:: بازدید از این مطلب : 3148
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 دی 1392 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
از طریق فرم زیر در بهبود کیفیت محتوای وبگاه یاریمان کنید.

<-CommentGAvator->
مدیر در تاریخ : 1392/11/4/5 - - گفته است :
سلام دوست عزیز

وب زیبایی داری

در صورتیکه با تبادل لینک و بنر با من موافقی بهم اطلاع بده


پاسخ:شما با افتخار لینک شدید. اگه برای تبادل بنر موافقید من در خدمتم. با تشکر.


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








براي دانلود کليک کنيد
محتواي اين وبلاگ منطبق بر قوانين جمهوري اسلامي ايران مي باشد. اين وبگاه در سايت ساماندهي پايگاه هاي اينترنتي وزارت ارشاد ثبت شده است. اکثر مطالب وبلاگ داراي منبع از کتب اسلامي و يا سايت هاي ارزشي و مفيد ديني است و کپي برداري از مطالب وبگاه فقط با ذکر منبع بلا مانع است